zaterdag 30 juli 2011

Proclamatie over mijn kind




Here Jezus, U hebt mijn kind voor God gekocht met uw bloed. (Openbaringen 5:9)
En ik zal over mijn kind waken zoals God erover waakt. (2 Korintiërs 11:1)
Ik bid vrede uit over mijn kind, want mijn kind is een huisgenoot van God, gebouwd op het fundament van de apostelen en profeten. (Efeziërs 2: 19 en 20)
Mijn kind zal onderzoeken wat de wil van de Heer is. Mijn kind zal geen deel hebben aan de vruchteloze praktijken van de duisternis, maar zal die juist ontmaskeren. (Efeziërs 5:11)


Zoals een vogel boven zijn nest vliegt,
zo waakt de HEER van de hemelse machten over mijn kind.
Hij waakt en Hij redt,
Hij beschermt en bevrijdt. (Jesaja 31:5)


Aan U, Heer, die vanwege de kracht die in ons werkt bij machte is oneindig veel meer te doen in mijn kind dan ik maar durf vragen of denken… eindeloos veel verder dan mijn diepste gebeden, verlangens en gedachten, mijn hoop en mijn dromen… aan U komt de eer toe, in mijn gezin, en in Christus Jezus, tot in alle generaties, tot in alle eeuwigheid. (Efeziërs 3: 20)
Amen, zo is het!