zaterdag 30 juli 2011

Geen ongelijk span - Gebed voor de zoon/dochter




2 Korintiërs 6:14
14 Vormt geen ongelijk span met ongelovigen, want wat heeft gerechtigheid gemeen met wetteloosheid, of welke gemeenschap heeft het licht met de duisternis?





Gebed voor de zoon


Heer, U bent Alwetend. Heer, ik wil nu reeds bidden voor de huwelijkspartner van mijn zoon.


U weet of de vriendin van mijn kind U al dan niet als Heer en Heiland zal aannemen.
Als dat niet het geval is, bid ik dat U ze uit ons leven zult verwijderen.
Als het niet degene is die U voor Hem apart heb gezet.


Heer, ik bid dat mijn kind geen ongelijk span zal aangaan.


Heer, geef hem een gelovige vrouw, die met geheel haar hart en ziel van U houdt 
en die van mijn zoon zal houden, zoals Christus van de Gemeente houdt.


Dit bid ik in Jezus naam,
AMEN



Gebed voor de Dochter

Heer, U bent Alwetend. Heer, ik wil nu reeds bidden voor de huwelijkspartner van mijn dochter.

U weet of de vriend van mijn kind U al dan niet als Heer en Heiland zal aannemen.
Als dat niet het geval is, bid ik dat U ze uit ons leven zult verwijderen ...
als het niet degene is die U voor Haar apart heb gezet.

Heer, ik bid dat mijn kind geen ongelijk span zal aangaan.

Heer, geef haar een gelovige man, die met geheel zijn hart en ziel van U houdt 
en die van mijn dochter zal houden, zoals Christus van de Gemeente houdt.

Dit bid ik in Jezus naam,
AMEN